2019 June 18   ,   ١٥ شوّال ١٤٤٠   ,    سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸     
کد خبر : ۲۵۲۰۶ گروه : تولید و صادرات تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد: مشارکت دولت و بخش خصوصی برای تبلیغات فرش دستباف

خسروتاج: می‌توان یک تا دو درصد از صادرکنندگان فرش دریافت کرد و معادل آن را نیز از سوی دولت تامین کنیم و در نهایت در قالب یک طرح در مجلس، بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را برای تبلیغات فرش دستباف ایرانی فراهم کنیم

معاون صادراتی وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با اعضای اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مجتبی خسروتاج طی نشستی با اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید به موضوع بازاریابی و تبلیغات فرش دستباف پرداخت و بازارهای جدیدی کشف کرد. 

وی مشارکت دولت و فعالان اقتصادی در تهیه و اجرای طرح تبلیغاتی و توسعه ای صادرات فرش برای بهره‌برداری بهتر و تامین منابع مالی مورد نیاز این موضوع لازم و ضروری توصیف کرد و گفت: می‌توان یک تا دو درصد از صادرکنندگان فرش دریافت کرد و معادل آن را نیز از سوی دولت تامین کنیم و در نهایت در قالب یک طرح در مجلس، بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را برای تبلیغات فرش دستباف ایرانی فراهم کنیم.

خسروتاج اظهار داشت: همچنین با کمک نمایندگان مجلس و فراکسیون فرش دستباف طرحی تهیه کرده و در قالب آن اعلام کنیم که عوارض از صادرات فرش دریافت شده و معادل آن نیز در بودجه سالانه از سوی دولت دریافت کنیم و برای فرش دستباف ایرانی در بازارهای جهانی تبلیغات لازم را صورت دهیم. 

معاون صادراتی وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: پیش بینی ما این است که قیمت فرش دستباف در آیندۀ نزدیک افزایش یابد که می‌تواند برای بافندگان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و دست‌اندرکاران فرش دستباف مفید واقع شود، بنابراین باید بر روی اعتلای جایگاه فرش دستباف ایرانی کار کرد. 

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد حمایت های سازمان توسعه تجارت از فرش صادراتی در بخش حمایت از تبلیغات در بازارهای جدید متمرکز شود، با کمک اتحادیه و تشکل های صادراتی متناسب با هر بازار هدف طرح تبلیغاتی خاصی تهیه شود و در اولین اقدام با اتحادیه واردکنندگان فرش‌های ایرانی در هامبورگ یک برنامه تبلیغاتی در نشریات و کاتالوگ های تخصصی و سایر ابزارهای در اختیار تدارک دیده شود و تنوع سازی در مقاصد صادراتی فرش ایران نیز مورد توجه قرار گیرد.

همچنین بر کاهش هزینه های مرتبط با مواد اولیه تولید فرش و نظارت بر کیفیت فرش های تولیدی با کمک اتحادیه و نیز آزادی بیشتر صادرکنندگان در امر صادرات و پیشگیری از ایجاد محدودیت برخی مصوبات دولت در فرآیند صادرات فعالین اقتصادی تاکید شد. 

 حل مشکلات ناشی از فرش های مرجوعی و مالیات از دیگر مسایلی بود که تجار فرش روی آن تاکید داشتند.

ارسال خبر به ديگران

نام شما:
ايميل شما:
ايميل گيرنده:
توضيح:
کلیدواژه ها : تبلیغات     |     فرش     |     فرش دستباف     |     خسروتاج     |     صادرات     |    
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
نظر شما :
مشاهده نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
نظر شما :
آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار
دیگر رسانه ها
سیستم مالیاتی در آمریکا چگونه است?
سیستم مالیاتی در آمریکا چگونه است? نگاهی به وضعیت مالیات در کشورهای توسعه یافته دنیا می تواند برای بهبود کارایی و تعیین خط و مشی سیاست گذاری در حوزه ارتقای سیستم مالیاتی در کشور جالب توجه باشد
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ |
یادداشت
نظرسنجی
54.85.162.213
بزرگترین چالش صادراتی کشور در حال حاضر چیست؟



ارسال
تلگرام
=
قیمت ارز
نام قیمت زنده درصدتغییر مبلغ تغییر کمترین بیشترین
قیمت سکه و طلا
نام قیمت زنده کمترین بیشترین
نرخ لایبور و یوریبور
euriborRate euriborPercentage euriborDate
liborRate liborPercentage liborDate
آب و هوا
درآمدی بر جایگزینی نفت در بودجه دولت
اگزیم نیوز مبانی علمی جایگزینی مالیات به جای نفت در بودجه را بررسی کرد (بخش اول) درآمدی بر جایگزینی نفت در بودجه دولت دولت باید جایگزین های دیگری بجای نفت در نظر بگیرد. اگزیم نیوز در روزهای پیش رو در گزارش های متعددی به بررسی جایگزین های مذکور می پردازد
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ |
آشنایی با تازه های کتب بازار سرمایه
آشنایی با تازه های کتب بازار سرمایه

به گفته دکتر سعید مستشار مولف کتاب الفبای بورس، این کتاب به زبان بسیار ساده مفاهیم و کلیات بازار ...
تلگرام
ارسال خبر به ديگران

نام شما:
ايميل شما:
ايميل گيرنده:
توضيح: