اختصاص جایزه به بهترین قرارداد حوزه فناوری

دبیرخانه مرکز انتقال مبادله فناوری گروه D۸ (هشت کشور مسلمان) در نظر دارد به بهترین قراردادهای امضا شده میان کشورهای عضو این سازمان و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که ایران نیز جزو آنها است جایزه ۵ هزار دلاری اهدا کند

دبیرخانه مرکز انتقال مبادله فناوری گروه D8 (هشت کشور مسلمان) در نظر دارد به بهترین قراردادهای امضا شده میان کشورهای عضو این سازمان و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که ایران نیز جزو آنها است جایزه 5 هزار دلاری اهدا کند.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی کمیسیون ICT و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی ایران، دومین دوره رقابت برای کسب این جایزه از میان قراردادهایی که در سال 2016 منعقد و امضا شده برگزار می­شود.

به گفته محمد رضا طلایی رییس کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران، مبلغ نقدی این جایزه معادل 5 هزار دلار آمریکا است و شرکت­های برنده در بهره­ مندی از امکانات مرکز انتقال و تبادل فناوری گروه D8 در اولویت قرار می­گیرند.

تمامی صاحبان قراردادهای واجد شرایط می­توانند برای شرکت در این رقابت ثبت­نام کنند. امکان ثبت نام در این رقابت از طریق مراجعه  به نشانی اینترنتی d8tten.org وجود دارد. همچنین متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن­ 021-76250250 تماس گرفته و پس از اتصال به شماره داخلی 4374 سوالات خود را مطرح کنند.

بر اساس این گزارش نخستین دوره این رقابت در سال 2015 میلادی برگزار شده است و مراسم اهدای جوایز آن نیز در شهر ازمیر ترکیه و در حاشیه همایش اتاق­های بازرگانی اعضای گروه  D8 انجام شده بود.

 

کد خبر 21172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =