امام جمعه همدان: بانک مرکزی همچنان برای ثبات بازار تلاش کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: از آنجا که بی ثباتی بازار و قیمت ها منجر به بروز مشکل برای مردم و اقتصاد می شود انتظار می رود بانک مرکزی همچنان برای ثبات بازار و قیمت ها تلاش کند.

به گزارش اگزیم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین "حبیب الله شعبانی موثقی"در دیدار با رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: بخشی از بی ثباتی در قیمت کالاها به خرید بیش از نیاز مردم و احتکار خانگی کالا مربوط می شود.

وی اضافه کرد: البته مردم هم نگران افزایش چند برابری قیمت کالا در روزهای آینده هستند بنابراین اقدام به خریدهای غیرضروری و احتکار خانگی کالا می کنند.

امام جمعه همدان بیان کرد: بی ثباتی در قیمت ها، نگرانی از افزایش قیمت و احتکار خانگی زنجیره ای را درست کرده که وضعیت کنونی را رقم زده و امید می رود با همت دولتمردان و بانک مرکزی این مشکل رفع شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی درباره سیاست های پولی نیز، بیان کرد: احساس مردم بر این است که نرخ بهره های بانکی با وجود کاهش، کمکی به بخش تولید و تولید کننده نمی کند در حالیکه سیاست های کلی باید به سمت توسعه و رونق تولید برود. 

امام جمعه همدان تاکید کرد: برخی از قوانین بانکی موجود گره در کار تولید و تولید کننده انداخته است.

" عبدالناصر همتی" رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه و در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد. 

کد خبر 21440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =