«گردش حساب» مشتریان نشان دهنده پویا و زنده بودن شرکت است

دکتر علی صالح آبادی می گوید: آنچه برای بانک توسعه صادرات ایران اهمیت دارد "گردش‌حساب" مشتریان است و نه رسوب منابع آنها. چرا که اولویت در این بانک توسعه ای و تخصصی، سودآوری نیست

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در گفتگو با اگزیم نیوز گفت: گردش حساب بانکی مانند گردش خون در بدن موجود زنده است. بانک توسعه صادرات ایران هم از این طریق نسبت به فعالیت یا عدم فعالیت شرکت ها کسب اطلاع  می کند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در ادامه افزود: بانک خواهان این است که مشتریان در قبال اخذ تسهیلات، گردش حساب خود را در این بانک داشته باشند. 

صالح آبادی تاکید کرد: مطالبه بانک توسعه صادرات  از مشتریان گردش حساب است و به دنبال رسوب سرمایه در بانک. گردش حساب شرکت در بانک بیانگر زنده بودن آن شرکت است و در اعتبار سنجی های آتی نقش محوری را ایفا می کند.

وی اعلام کرد: بانک توسعه صادرات برای مشتریانی که برای بار اول به بانک مراجعه می کنند، گردش حساب را ملاک قرار نمی دهد  اما انتظار دارد پس از اعطای تسهیلات به مشتری، گردش حساب وی در بانک توسعه صادرات انجام بپذیرد.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت: این موضوع به صورت بخشنامه به شعب این بانک ابلاغ شده است.

علی صالح آبادی یادآور شد: شعب بانک پس از اعطای تسهیلات، مشتری را رصد کرده و فعالیت های وی را به عنوان یک پارامتر برای اعتبارسنجی ها زیر نظر دارند و این امکان بدون گردش حساب مشتریان در بانک ممکن نیست.

• بانکداری باز؛ امکانات گسترده بانکی شعب را به شرکت می آورد

به گفته مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به خدمات دیگر بانک توسعه صادرات ایران اشاره کرد و گفت: علی رغم شعب محدود بانک توسعه صادرات ایران، این بانک همگام با پیشرفت های بانکداری روز دنیا، بستر بانکداری باز OBH را شروع کرده است؛  در بانکداری باز، مشتریان می توانند خدماتی را که تا پیش از این از شعبه دریافت می کردند را در دفتر کار خود دریافت کنند.

صالح آبادی استقرار بانکداری باز را بستری برای تعامل بهتر و بیشتر با صادرکنندگان در سراسر کشور دانست و گفت: این سرویس با همکاری شرکت خدمات انفورماتیک در حال توسعه و تکمیل است و به زودی برای مشتریان در سراسر کشور قابل دسترس خواهد بود.

 

کد خبر 30734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =