همدلی صادرکنندگان کشوردر عبور از تحریم قابل تقدیر است

حمید زادبوم: صادر کنندگانی که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی این بار در میدان جنگ تحریمی از کیان اسلامى شان دفاع می کنند و با درایت و رشادت خود دنیا را متحیر کرده اند.

  به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز حمید زادبوم طی اعلامیه ای روز ملی صادرات  را روز قدرشناسی و ارج نهادن به صادرات و همه صادر کنندگان دانست؛ در این اعلامیه آمده است: صادر کنندگانی که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی این بار در میدان جنگ تحریمی از کیان اسلامى شان دفاع می کنند و با درایت و رشادت خود دنیا را متحیر کرده اند. 

من به نمایندگی از سازمان توسعه تجارت ایران بر خود واجب می دانم از همه صادر کنندگان و دست اندر کاران حوزه تجارت خارجی که امروز هدف ناجوانمردانه ترین ترفند های تحریمی دنیای پوشالی غرب قرار گرفته اند تشکر کرده و بار دیگر بخاطر همدلی و همراهی ایشان برای گذر از گردنه های خطیر ساخته ى دشمنان، سپاس خود را ابراز دارم. 

برگزاری روز ملی صادرات 1398 با شعار "رونق تولید صادراتی، شکوفایی اقتصادی،" قدردانی از جهادگران عرصه نبرد اقتصادی و قهرمانان اقتصاد ملی است که با روش های نوین بازاریابی، صادرات کالا و خدمات باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و رعایت ذائقه بازارهای هدف، به عنوان صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور شایسته تقدیر هستند.

صادرکنندگان افتخار آفرین کشور ، تمامی امکانات و مساعی خود را  در جهت توسعه صادرات غیر نفتی به خدمت گرفته اند تا با بهره گیری از  ظرفیت های لجستیکی، فنی، مالی و علمی موجود در کشور در  راستاى گامهاي دولت براي تسهیل فرآیندهای صادراتی و با توجه به لزوم افزایش مشارکت بخش خصوصی و جامعه علمی کشور در تدوین راهبردهای صادراتی، آثار و تبعات منفی هر تصمیم و سیاستی در حوزه تجارت خارجی کشور را به حداقل ممکن تنزل دهند.

بار دیگر مؤکداً بر خود لازم می دانم به نمایندگی از سوی تمامی دست اندرکاران تجارت خارجی کشور مراتب تشکر و قدرشناسی خود را از تلاش ارزشمند پرچمداران افتخارآفرین در عرصه صادرات کشور ابراز داشته و توفیق روز افزون آنها را در اعتلای نام و نشان ایرانی اسلامى در اقصی نقاط جهان مسألت نمایم.

 

کد خبر 30841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =