سفر رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به آذربایجان غربی

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران همراه دو تن دیگر از معاونین وزیر صمت، در هفتمین هفتۀ پویش ملی "تولید، تداوم امید" به استان آذربایجان غربی سفر کرد.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، زادبوم همراه دوتن دیگر از معاونین وزیر صمت، در این سفر کاری یک روزه به استان آذربایجان غربی،  در بهره‌برداری دو طرح صنعتی، بازدید از 6 واحد صنعتی و همچنین آغاز عملیات اجرایی یک طرحجدید صنعتی حضور داشت.

   طی این سفر بهره‌برداری از  شرکت ابزار جراحان در ارومیه و افتتاح شرکت "صنایع غذایی ایرانیان ارومیه"، با اشتغال‌زایی مستقیم برای 160 نفر با سرمایه‌گذاری بیش از 170 میلیارد تومان، صورت گرفت.

 همچنین از پروژه "جهش تولید" شرکت نماکاران هزاره سوم استان، بازدید شد که این شرکت با مجموع سرمایه گذاری بیش از 17400 میلیارد ریالی در راستای برنامه جهش تولید خود برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی جدید داشته است.

گفتنی است، این سفر با حضور معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران انجام شد.

کد خبر 33833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =