اعطای ۴۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان غیرنفتی کاشان تا پایان ۹۸

شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران از بدو تاسیس تاکنون بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان صادرات محور پرداخت کرده است.

به گزارش اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، ابوالفضل سلمان رئیس شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران، گفت: مانده سپرده های این شعبه تا پایان سال گذشته 638 میلیارد ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع کل صادرات پنج سال اخیر استان حدود سه و نیم میلیارد دلار بوده که از این مبلغ سهم صادرات شهرستان کاشان حدود یک میلیارد و 100 میلیون دلار بوده است.

سلمان ضمن اشاره به اینکه میانگین سهم شعبه کاشان از صادرکنندگان نمونه استان در پنج سال گذشته40 درصد بوده، گفت: صنایع مهم شهرستان کاشان شامل منسوجات و فرش ماشینی، فولاد، گلاب، عرقیجات و عطریات، ریسندگی و رنگرزی، معدنی و سنگهای تزئینی، گردشگری و توریست، داروسازی و لوازم خانگی است که عمدتا به عراق، افغانستان و چین صادر می شود.

رئیس شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران در ادامه مهمترین فعالیت های شعبه را از بدو تاسیس تاکنون تشریح کرد و گفت: اجرای پنج طرح ورود و نصب ماشین آلات بافندگی 1500 شانه در پنج شرکت تولیدی، کمک و مساعدت به 52 شرکت تولیدی طی سه سال، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش جهت تولید و صادرات به کشورهای هدف و جذب و ارائه خدمات متنوع به یک شرکت فولادی که بزرگترین تولیدکننده ورق های فولادی و گالوانیزه کشور است و همچنین تبدیل باجه بانک به شعبه از مهمترین فعالیت های بانک توسعه صادرات در شهر کاشان بوده است.

شعبه کاشان بانک توسعه صادرات نسبت به تامین سرمایه در گردش یک شرکت داروسازی جهت تولید انواع داروهای گیاهی و مواد ضدعفونی کننده اقدام کرده است.

همچنین این شعبه در سال گذشته در اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی که در آذر ماه 98 در کاشان برگزار شد شرکت کرد که مورد استقبال تولیدکنندگان صادرات محور کاشان قرار گرفت.

سلمان در مورد ارائه خدمات بانکداری شرکتی در شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران نیز گفت: سه واحد تولیدی صادراتی بزرگ شهرکاشان از خدمات بانکداری شرکتی این بانک استفاده می کنند. بانکداری شرکتی به منظور تسریع در امر خدمت رسانی و بهبود مراحل اعطای تسهیلات در شعب بانک توسعه صادرات سراسر کشور ارائه می شود.

کد خبر 34081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =