سقوط ۵۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

امروز تمامی شاخص‌های بورس تهران قرمزپوش بودند و شاخص کل با ۵۵ هزار و ۸۰۵ واحد سقوط، به یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۵۲ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز تمامی شاخص‌های بورس تهران قرمزپوش بودند به نحوی که شاخص کل ۵۵ هزار و ۸۰۵ واحد (معادل ۳.۷۶ درصد) کاهش را تجربه کرد و به یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۵۲ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ۱۴ هزار و ۵۹۳ واحد افت، ۳۷۳ هزار و ۵۲۶ واحد شد و شاخص کل هم وزن نیز با ۱۰ هزار و ۷۵۳ واحد کاهش در ارتفاع ۴۴۱ هزار و ۱۳۵ واحدی قرار گرفت.

همزمان شاخص قیمت (هم وزن) نیز ۷هزار و ۴۰ واحد ریخت و ۲۸۸ هزار و ۸۱۴ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۶۳ هزار و ۸۵۷ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۴۴ هزار و ۱۱۳ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۱۰۱ هزار و ۲۵۵ واحد کاهش به ترتیب به یک میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۷۴ واحد، یک میلیون و ۴۹ هزار و ۱۵۰ واحد و ۲ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۳۳ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز ۵۴۷ واحد افت را تجربه کرد و ۱۸ هزار و ۹۴۶ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۲۱۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۷ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان در ۷۴۶ هزار و ۲۳۷ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر در کاهش ۵۵ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فارس، فملی، فولاد، شستا، کگل، شپنا و تاپیکو بود. نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز خودرو، فولاد، فملی، امین، وتجارت، شستا و ونیکی بودند.

کد خبر 39006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =