ریزش ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

در حال یکه صبح امروز شاخص کل تا ۲۵ هزار واحد ریخت و در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی قرار گرفت، در نهایت کار خود را با افت ۱۴ هزار و ۸۷۰ واحدی به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، شاخص کل بورس که روز گذشته ۵۵ هزار و ۸۰۰ واحد ریخته بود، امروز نیز کار خود را با ریزش ۲۵ هزار واحدی آغاز کرد اما در ادامه و با حمایت حقوقی ها، ۱۴ هزار و ۸۷۰ واحد افت را به ثبت رساند و به یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۵۴ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۳هزار و ۸۸۸ واحد کاهش یافت و ۳۶۹ هزار و ۶۳۰ واحد شد. شاخص کل هم وزن ۴هزار و ۶۱۹ واحد افت کرد و به ۴۳۶ هزار و ۵۲۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم وزن) نیز ۳ هزار و ۲۴ واحد کم شد و در ارتفاع ۲۸۵ هزار و ۷۹۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۱۸ هزار و ۳۷ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۹هزار و ۱۲۰ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۳۶ هزار و ۲۸۶ واحد افت به ترتیب به یک میلیون و ۹۶۸ هزار و ۳۹ واحد، شاخص بازار اول به یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ واحد و شاخص بازار دوم به ۲ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۸۶۲ واحد رسیدند.

شاخص فرابورس هم امروز ۳۲ واحد کاهش یافت و ۱۸ هزار و ۹۱۳ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۳۷ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان و در یک میلیون و ۷۱۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر منفی در کاهش ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای شستا، شپنا، فارس، تاپیکو و شتران و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نمادهای فملی و کگل بود.

نمادهای پرتراکنش امروز نیز شستا، ولپارس، خودرو، خساپا، شپنا، وتجارت و فملی بودند.

کد خبر 39053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =