ریزش شاخص کل به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی

شاخص کل بورس تهران امروز نیز مانند روز گذشته ریزشی بود و با ۱۳ هزار و ۸۵۷ واحد افت، وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شد.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، شاخص کل بورس تهران امروز ۱۳ هزار و ۸۵۷ واحد (معادل ۰.۹۸ درصد) از ارزش خود را در ادامه ریزش ۲۵ هزار واحدی روز گذشته از دست داد و به یک میلیون و ۳۹۸ هزار و یک واحد رسید.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با ۳هزار و ۶۲۱ و شاخص کل هم وزن هم با یک هزار و ۷۱۹ واحد افت به ترتیب ۳۶۵ هزار و ۳۱۸ واحد و ۴۶۳ هزار و ۷۱۵ واحد شدند.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز یک هزار و ۱۲۵ واحد افت کرد و ۳۰۳ هزار و ۵۳۷ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۷هزار و ۶۳۹ واحد افت، شاخص بازار اول با ۱۰ هزار و ۱۶۲ واحد کاهش و شاخص بازار دوم با ۲۷هزار و ۹۴۴ واحد افت به ترتیب به یک میلیون و ۹۵۵ هزار و ۷۳۰ واحد، یک میلیون و ۱۷هزار و ۹۷۲ واحد و ۲میلیون و ۸۴۴ هزار و ۲۹۷ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز ۲۴۳ واحد افت کرد و وارد کانال ۱۹هزار واحد شد. در پایان معاملات امروز، شاخص کل فرابورس به ۱۹هزار و ۷۳۳ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۹ میلیارد و ۲۲۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان در ۲میلیون و ۱۹۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای شستا، فملی، تاپیکو، شپنا، شتران و شبندر بود و نماد کگل نیز بیشترین تاثیر مثبت را در این رابطه داشت.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز هم نمادهای ولپارس، شستا، کاما، خودرو، شپنا، سیتا و ثامید بودند.

کد خبر 39478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =