ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات ۳۰ دی برگزار می‌شود

ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ دی‌ماه لغایت ۳ بهمن ماه ۱۳۹۹، با حضور شرکت‌های ایرانی در هرات افغانستان برپا خواهد شد.

به گزارش اگزیم نیوز، ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در هرات با همکاری سازمان توسعه تجارت و استانداری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف شامل خدمات فنی و مهندسی، تاسیسات، ماشین‌آلات، مصالح ساختمانی، راه‌سازی، آب، برق، انرژی، مخابرات، چاپ وبسته بندی، ماشین آلات کشاورزی، صنایع غذایی، فرش و لوازم خانگی، نساجی، تجهیزات پزشکی و بهداشتی، خدمات فرهنگی و دیگر زمینه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ۳۰ دی ماه تا ۳۰ بهمن برگزارمی‌شود.

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات رسمی ایران و افغانستان، صاحبان صنایع، تجار و اعضای اتاق بازرگانی هرات افتتاح خواهد شد. همچنین شرکت‌کنندگان در جلساتی که با حضور تجار ایرانی و طرف‌های تجاری آنان برگزار می‌شود، حاضر خواهند شد.

 طبق گفته مسئولان نمایشگاه، برای برگزاری این نمایشگاه هماهنگی‌هایی با سفارت و کنسولگری ایران در کابل و هرات، رایزن اقتصادی ایران در کابل و اتاق تجارت هرات صورت گرفته است. همچنین از طرف اتاق تجارت هرات و سفارت ایران در کابل، از تجار کشور افغانستان جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

علاقه‌مندان برای نحوه مشارکت و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی https://www.mccima.com/?id=۶۷۵۳۳ مراجعه کنند.

کد خبر 39646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =