سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد تومانی در رویداد دوشنبه‌های استارتاپی

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از جذب ۲۷۰ میلیارد تومانی در طرح‌های ارائه شده در ۱۴ دوره رویداد دوشنبه‌های استارتاپی خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز، مصطفی بغدادی امروز(۲۲دی) در پانزدهمین رویداد جذب سرمایه گذاری دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه معدن با اشاره به خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: در این صندوق نسبت به ارائه صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها مانند شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها، ضمانت حسن انجام کار و پیش‌پرداخت ارائه در حوزه سرمایه‌گذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن انواع طرح‌های سرمایه گذاری توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان عاملین صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تامین سرمایه در اکوسیستم نوآوری می شود.

بغدادی با تاکید بر اینکه خدمات توانمندسازی بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شده است، یادآور شد: تلاش شد که منابع و خدمات این صندوق محدود به شرکت‌های دانش‌بنیان نباشد و با برگزاری رویدادهای فناورانه مانند دوشنبه‌های استارتاپی شرکت‌هایی که شرایط مندرج در قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ندارند نیز از خدمات اکوسیستم نوآوری کشور بهره‌مند شوند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان عاملین کلیدی صندوق نوآوری تسهیلاتی را در اختیار استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها قرار می‌دهد.

بغدادی با اشاره به جایگاه رویدادهای دوشنبه‌های استارتاپی پس از برگزاری پانزده دوره، اظهار کرد: در ۱۴ رویداد برگزار شده ۹۰ تیم طرح‌های فناورانه خود را ارائه کردند که از این تعداد ۸ تیم موفق به جذب سرمایه‌گذار شدند.

به گفته وی در این رویدادها ۲۷۰ میلیارد تومان برای طرح‌ها جذب سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی عملکرد این صندوق در برگزاری این رویداد را ۱۰ درصد عنوان کرد و یادآور شد: حمایت‌های این صندوق از مرحله تولید اولیه تا تجاری‌سازی را پوشش می‌دهد.

کد خبر 39843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =