صنعت نمایشگاهی آینه تمام نمای اقتصاد کشور است

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:شیوع ویروس کرونا سبب شده تا نمایشگاه‌ها به شکل تخصصی برگزارشوند و این امر موجب شده تا صنعت نمایشگاهی آینه تمام نمای اقتصاد کشور باشد.

به گزارش روز سه‌شنبه اگزیم نیوز از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، عباس قبادی در آیین آغاز به کار نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: فروشگاه های زنجیره ای نقش مهمی در تنظیم بازار کشور دارند و در سال های گذشته تجهیزات و فرآیند فروش و عرضه کالا در این بخش به روز رسانی شده و این تغییرات مثبت باید استمرار داشته باشد.

وی افزود: امروز بادر نظرگرفتن شرایط خاص تحریم و مشکلات موجود ناشی از شیوع کرونا، این نمایشگاه در سطح خوبی برگزار شده است.
قبادی پیرامون برگزاری نمایشگاه ها در شرایط کرونا گفت: اکنون با توجه به شیوع این بیماری، بازدید از نمایشگاه فقط برای متخصصان دعوت شده انجام می شود که تدبیر درستی است.
به گفته قبادی، فراهم سازی بازدیدهای تخصصی از نمایشگاه ها، سبب شده این رویداد فضایی زنده و پویا به حساب آید.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰درصد تولیدات کالای فروشگاه های زنجیره ای محصول داخل کشور است و می توان این تولیدات را به کشورهای همسایه عراق، افغانستان، سوریه و خیلی از کشورهای دیگر صادر کرد.  
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.
بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای متخصصان  و فعالان اقتصادی با داشتن کارت دعوت امکان پذیر است و امکان بازدید عموم وجود ندارد.

ضمن اینکه علاقه مندان می توانند بابهره گیری از فضای مجازی نمایشگاه را بازدید کنند.  

 

 

کد خبر 39904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =