جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: مبارزه و جمع آوری با انشعاب های غیرمجاز همچون مزارع غیرقانونی استخراج ارزرمزها، مهم ترین محورهای سومین مانور اصلاح شبکه های توزیع برق به شمار می رود.

به گزارش اگزیم نیوز؛ محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر با اعلام اینکه سومین برنامه اصلاح سراسری شبکه‌های توزیع برق، فردا، پنجشنبه ۲۵ دی ماه سال جاری در سطح شرکت‌های توزیع سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: این برنامه با هدف اصلاح معایب و رفع مشکلات موجود در شبکه‌های توزیع کشور طرح ریزی شده و اقدام‌های پیشگیرانه برای افزایش پایداری شبکه‌ها در هنگام بروز بحران‌های طبیعی و پیک بار را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه علاوه بر تداوم برنامه تعدیل روشنایی معابر، نسبت به اصلاح انشعاب‌ها و رمزر ارزها نیز اقدام می‌شود، تصریح کرد: مبارزه و جمع آوری با انشعاب‌های غیرمجاز از مهم‌ترین محورهای سومین مانور اصلاح شبکه‌های توزیع برق به شمار می‌رود که با درخواست مشترکان، جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز با شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

متولی زاده گفت: مشترکان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا صفحه اینترنتی https://www.tavanir.org.ir/samaat توانیر مراکز و یا افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای استخراج رمز یا هر فعالیت دیگری استفاده دارند؛ معرفی کنند.

جایزه ۲۰ میلیونی

مدیرعامل توانیر در خصوص یکی دیگر از برنامه های این مانور، گفت: هموطنان در صورت معرفی مراکز یا افرادی که از برق به صورت غیرمجاز برای استخراج رمز ارز استفاده می‌کنند، تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش می‌گیرند.

متولی زاده در خصوص برنامه اصلاح روشنایی معابر با اشاره به اینکه نزدیک به یک هزار مگاوات مصرف روشنایی معابر در کشور است، از رونمایی طرح «کنترل هوشمند روشنایی معابر» در جریان این مانور نیز خبر داد و گفت: این طرح برپایه تشخیص تردد بنا شده و با نصب روی پایه‌های روشنایی، در صورت عدم تردد، روشنایی را به حداقل کاهش و بلافاصله با تشخیص تردد، روشنایی را به حد استاندارد افزایش دهد.

طبق گفته‌های این مقام مسئول طرح مذکور پیش از این به صورت پایلوت در شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان به کار گرفته شده و در این جریان این مانور به صورت رسمی رونمایی و برای استفاده گسترده از آن در سطح سایر شهرها استفاده خواهد شد.

کد خبر 39939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =