تغییر کاربری رستوران ها به مشاوره املاک و اتومبیل

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس‌های تهران گفت: ۲۵ درصد رستوران‌های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان‌های بانکی تغییر کاربری داده‌اند.

به گزارش اگزیم نیوز، علی اصغر میرابراهیمی در رابطه با وضعیت تغییر کاربری رستوران‌ها در مناطق بالای شهر تهران طی بازه زمانی ۵ سال گذشته، گفت: با توجه به هزینه بالای رستوران داری و نبود تناسب میان عرضه و تقاضا، حدود ۲۵درصد رستوران‌های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان‌های بانکی تبدیل شده اند.

 وی همچنین در رابطه با اسامی عجیب غذای برخی رستوران ها، گفت: اجاره مغازه هزینه سرباری است که از سوی مردم باید پرداخت می شود؛ اما برخی همکاران ما کم لطفی داشته و با استفاده از اسم‌های عجیب و غریب قیمت‌ها را افزایش داده و این هزینه را دریافت می کنند.

میر ابراهیمی با بیان اینکه شکایات مردمی در این حوزه ۲۴ ساعته رسیدگی و مازاد آن هم به مشتری پرداخت می‌شود، یادآور شد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را به شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ اعلام کنند.

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس‌های تهران در پایان گفت: اگر مغازه دار تأییدیه اتحادیه در مورد قیمت‌ها را داشته باشد، مشکلی وجود ندارد در غیر این صورت پیگیری و با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر 40025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =