افزایش ۲۲هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران بعد از پایان معاملات امروز(دوشنبه) شاهد رشد ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحدی بود و به یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۸۳۴ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز و در حالی که بازار بورس تهران کار خود را با سبزپوشی تمام شاخص‌ها آغاز کرد اما در پایان شاخص‌های کل هم وزن و قیمت منفی شدند.

شاخص کل بورس تهران امروز با ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحد (معادل ۱.۹۱ درصد) رشد به یک میلیون و ۱۹۲هزار و ۸۳۴ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) نیز رشدی ۵ هزار و ۸۲۰ واحدی داشت و ۳۱۱ هزار و ۲۸۶ واحد شد.

شاخص کل هم وزن اما با ۸۵۷ واحد افت به ۴۲۰ هزار و ۱۱۲ واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز ۵۶۰ واحد کاهش، ۲۷۴هزار و ۷۵۲ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۲۳هزار و ۵۵۳ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۲۱هزار و ۸۴۱ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۵هزار و ۸۲۸ واحد افزایش به ترتیب یک میلیون و ۷۰۱هزار و ۶۶۷ واحد، ۸۵۸ هزار و ۶۳۳ واحد و ۲ میلوین و ۴۶۲ هزار و ۲۲۱ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس هم ۴۰ واحد افزایش را به ثبت رساند و به ۱۷هزار و ۴۵۳ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۰۹ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۲هزار و ۹۲۷ میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۵۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. این ارقام نسبت به روزهای گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند.

بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فارس، فولاد، فملی، کگل، شستا، کچاد و تاپیکو بود. نمادهای پرتراکنش بازار امروز هم شستا، خودرو، خساپا، شپنا، خگستر، برکت و شتران بودند.

کد خبر 40699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =