رشد ۵ هزار واحدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس تهران بعد از چندین روز سرخپوشی امروز(یکشنبه) سرانجام مثبت شد و با ۵هزار و ۸۶۰ واحد رشد به یک میلیون و ۱۷۵هزار و ۵۸۴ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، شاخص کل بورس تهران بالاخره و در پایان معاملات امروز سبزپوش شد و با ۵ هزار و ۸۶۰ واحد رشد (معادل ۰.۵۰ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۵هزار و ۵۸۴ واحد ایستاد.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) یک هزار و ۵۲۸ واحد افزایش، ۳۰۶ هزار و ۶۶۱ واحد شد.

شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم وزن ولی در پایان معاملات امروز سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل هم وزن با ۹۲ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۶۰ واحد کاهش به ترتیب به ۴۳۰هزار و ۸۵۱ واحد و ۲۸۱ هزار و ۴۳۴ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور با ۵هزار و ۹۳۰ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۴هزار و ۷۷۷ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۰هزار و ۱۶۲ واحد رشد به ترتیب یک میلیون و ۷۰۲هزار و ۲۱۰ واحد، ۸۵۹هزار و ۶۱۵ واحد و ۲ میلیون و ۳۷۹هزار و ۶۹۶ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس هم با ۴۰ واحد رشد به ۱۶هزار و ۹۴۵ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۵۶۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۷هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان در ۹۲۸هزار و ۷۸۵ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در بازار فرابورس نیز بیش از یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۴هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان در ۲۸۱هزار و ۵۸ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۵هزار و ۸۰۰ واحد شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فولاد، وغدیر، فخوز، شبندر و شپنا و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نمادهای فملی و وامید بود.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز اپال، برکت، شپنا، شستا، فملی، شتران و وتجارت بودند.

کد خبر 41386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =