شاخص کل بورس در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(دوشنبه) با ۲۴هزار و ۳۴۴ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۴۰ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز تمام شاخص های بورس تهران سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۴۴ واحد رشد (معادل ۲.۰۷ درصد) به یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۴۰ واحد رسید تا در آستانه ورود مجدد به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی قرار بگیرد.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم امروز با ۶هزار و ۳۴۸ واحد رشد، ۳۱۲ هزار و ۹۴۳ واحد شد.

شاخص کل هم وزن هم با یک هزار و ۱۸۹ واحد افزایش به ۴۳۲ هزار و ۴۷ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با ۷۷۶ واحد افزایش، ۲۸۲ هزار و ۴۲ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۲۵هزار و ۷۹۱ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۲۰ هزار و ۷۶۳ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۳۹ هزار و ۶۳ واحد افزایش به ترتیب به یک میلیون و ۷۲۷هزار و ۹۷۶ واحد، ۸۸۰ هزار و ۳۳۹ واحد و ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۹۴۶ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم در پایان معاملات امروز ۱۴۰ واحد رشد داشت و وارد کانال ۱۷ هزار واحدی شد. این شاخص امروز در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۶ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۸۸۸ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیشتر از ۱۱ هزار میلیارد تومان در ۸۸۶ هزار و ۶۳۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. با این حال در بازار فرابورس نیز بیش از یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش بیشتر از ۱۸هزار و ۶۹۸ میلیارد تومان در ۴۱۷ هزار و ۸۴۶ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. بدین ترتیب ارزش معاملات انجام شده در بازار بورس و فرابورس به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان رسید که رکوردی جدید محسوب می‌شود.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۲۴ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فولاد، فملی، شستا، فارس، شپنا، تاپیکو و وغدیر بود.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز هم اپال، خساپا، خودرو، شستا، بوعلی، شپنا و خگستر بودند.

کد خبر 41425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =