رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس تهران امروز(سه شنبه) ۱۰ هزار و ۲۶۸ واحد دیگر افزایش یافت و در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۵۷ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز نیز مانند روز گذشته تمام شاخص‌های بورس تهران سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل بورس تهران با ۱۰ هزار و ۲۶۸ واحد رشد (معادل ۰.۸۶ درصد) به یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۵۷ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۲ هزار و ۶۷۷ واحد رشد داشت و ۳۱۵ هزار و ۶۰۱ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز ۲۹۲ واحد افزایش یافت و به ۴۳۲ هزار و ۳۴۳ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با ۱۹۰ واحد رشد، ۲۸۲ هزار و ۲۳۰ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۱ هزار و ۱۵۰ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۸ هزار و ۸۳۴ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۶ هزار و ۲۱۰ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۷۳۹هزار و ۸۰ واحد، ۸۸۹هزار و ۱۴۶ واحد و ۲ میلیون و ۴۳۵هزار و ۱۶ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز با ۳۲ واحد رشد وارد کانال ۱۷ هزار واحدی شد. این شاخص امروز در ارتفاع ۱۷ هزار و ۱۱۹ واحد قرار گرفت.

امروز و در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۷ میلیارد و ۹۶۴ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۸هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان در ۹۹۸ هزار و ۳۰۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در بازار فرابورس نیز امروز یک میلیارد و ۲۶۴ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش معاملات ۷هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان در ۳۷۲هزار و ۶۷۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. بنابراین مجموع ارزش معاملات در بازار سرمایه و فرابورس بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان شد.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای شپنا، فولاد، شبندر، شتران، نوری، فارس و مبین بود. نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز نمادهای اپال، برکت، شپنا، بوعلی، خساپا، شستا و خودرو بود.

کد خبر 41458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =