افت ۳ هزار واحدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس تهران که صبح امروز (چهارشنبه)کار خود را با ۶ هزار واحد افت آغاز کرده بود، در پایان معاملات با ۳ هزار و ۳۶۵ واحد کاهش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز و برخلاف روزهای گذشته تمامی شاخص های بورس تهران سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۳ هزار و ۳۶۵ واحد افت (معادل ۰.۲۸ درصد)، یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۷۸۱ واحد شد.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم با ۸۷۷ واحد کاهش، به ۳۱۴هزار و ۷۰۱ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن هم در پایان معاملات امروز در ارتفاع ۴۳۱هزار و ۸۰۸ واحدی قرار گرفت که ۵۳۹ واحد از روز قبل کمتر است.

شاخص قیمت هم وزن هم ۳۵۲ واحد کاهش را به ثبت رساند و ۲۸۱هزار و ۶۹۹ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۵هزار و ۴۶۹ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۳هزار و ۷۷۸ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۲هزار و ۲۶۴ واحد کاهش به ترتیب یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۵۷۶ واحد، ۸۸۵ هزار و ۳۴۲ واحد و ۲ میلیون و ۴۳۲هزار و ۷۹۰ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس هم ۳۷ واحد افت داشت و به ۱۷هزار و ۸۱ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۳۹۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۵هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان در ۵۲۷هزار و ۶۳۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. در بازار فرابورس هم ۹۵۰ میلیون و ۷۰۶ هزار برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش بیش از ۱۹هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان در بیش از ۱۷۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس امروز به حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در کاهش ۵ هزار واحدی شاخص بورس مربوط به نمادهای فملی، شستا، فولاد، شبندر و شپنا و بیشترین تاثیر مثبت هم مربوط به نمادهای کچاد و پارس بود.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز هم نمادهای اپال، برکت، شپنا، شستا، فملی، فولاد و وتجارت بودند.

کد خبر 41494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =