افزایش ۱۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(یکشنبه) بازار سرمایه ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحد دیگر افزایش یافت و در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز نیز در ادامه روند مثبت روز گذشته تمام شاخص‌های بورس تهران سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحد رشد (معادل ۱.۲۸ درصد) به یک میلیون و ۲۴۵هزار و ۱۴۰ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم با ۴ هزار و ۱۰۹ واحد افزایش، ۳۲۴هزار و ۶۴۸ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز یک هزار و ۲۷ واحد رشد را به ثبت رساند و به ۴۳۴ هزار و ۲۸۶ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با ۶۷۰ واحد افزایش، ۲۸۳هزار و ۲۵۸ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۴ هزار و ۴۹۶ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۱۳ هزار و ۳۶۲ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۲۵ هزار و ۵۷۳ واحد افزایش به ترتیب به یک میلیون و ۷۷۰ هزار و ۱۱۱ واحد، ۹۱۶ هزار و ۸۸۱ واحد و ۲ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۳۹۷ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۷۳ واحد افزایش را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۷۱ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۹ میلیارد و ۶۶۹ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۷هزار و ۵۳۹ میلیارد تومان در ۸۳۰ هزار و ۸۶۸ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در بازار فرابورس هم بیش از یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۲هزار و ۸۶۲ میلیارد تومان در ۵۴۵ هزار و ۲۴۳ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. بدین ترتیب ارزش معاملات در بازار بورس و فرابورس به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۱۵هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فارس، کگل، کچاد، خودرو، پارسان، وبملت و ومعادن بود. نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز اپال، خودرو، خساپا، شپنا، شستا، خگستر و برکت بودند.

کد خبر 41561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =