رشد ۹ هزار واحدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس تهران در حالی امروز (دوشنبه) ۹هزار واحد رشد داشت و به یک میلیون و ۲۵۴هزار و ۲۵۲ واحد رسید که ارزش معاملات در بورس و فرابورس بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز و در ادامه روند مثبت هفته جاری، تمام شاخص های بورس تهران سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل بورس تهران با ۹ هزار و ۶۶ واحد(معادل ۰.۷۳ درصد)در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۴هزار و ۲۵۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم امروز ۲ هزار و ۳۶۳ واحد افزایش داشت و به ۳۲۷هزار و ۲۳ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز طی معاملات امروز با ۵۴۵ واحد رشد، ۴۳۴ هزار و ۸۳۶ واحد شد.

شاخص قیمت هم وزن هم ۳۵۵ واحد رشد را به ثبت رساند و به ۲۸۳ هزار و ۶۱۷ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۶ هزار و ۸۵۷ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۴ هزار و ۹۱۸ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۴ هزار و ۲۶۸ واحد رشد به ترتیب یک میلیون و ۷۷۷ هزار و ۱۵ واحد، ۹۲۱هزار و ۸۱۷ واحد و ۲ میلیون و ۵۲۲هزار و ۸۱۴ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس نیز ۱۹۸ واحد افزایش را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۷۰ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۸۸۹ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۶هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در ۷۱۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. با این حال بازار فرابورس شاهد داد و ستد ۲ میلیارد و ۵۸۸ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش بیش از ۴۴ هزار و ۷۴۲ میلیارد تومان و در بیش از ۴۴۶ هزار نوبت معاملاتی بود. بدین ترتیب مجموع ارزش معاملات انجام شده در بازار بورس و فرابورس به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر در رشد ۹هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فارس، تاپیکو، کچاد، ومعادن، فخوز، شپنا و وبملت بود. نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه نیز برکت، غزر، اپال، خودرو، شپنا، خساپا و فملی بودند.

کد خبر 41599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =