۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
رشد ۳۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(سه شنبه) بازار سرمایه ۳۶ هزار و ۳۰۹ واحد رشد کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۲۲ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز نیز در ادامه روند مثبت روزهای گذشته بازار سرمایه تمامی شاخص‌های بورس تهران سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل بورس تهران با ۳۶هزار و ۳۰۹ واحد رشد(معادل ۲.۰۹ درصد) به یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۲۲ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۹ هزار و ۴۵۵ واحد رشد داشت و ۳۳۶هزار و ۸۶ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز، با ۳هزار و ۸۶ واحد افزایش به ۴۳۷هزار و ۹۲۶ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز ۲هزار و ۱۲ واحد رشد داشت و ۲۸۵هزار و ۵۲۸ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۳۸هزار و ۴۷۸ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۳۰هزار و ۴۳۴ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۶۰هزار و ۹۳ واحد افزایش به ترتیب یک میلیون و ۸۱۵هزار و ۴۴۸ واحد، ۹۵۲هزار و ۲۲۸ واحد و ۲ میلیون و ۵۸۲هزار و ۸۱۴ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۳۵۷ واحد رشد را تجربه کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۸ میلیارد و ۸۳۳ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۸هزار و ۶۴ میلیارد تومان در ۸۱۶هزار و ۱۳۹ نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. در بازار فرابورس نیز بیش از ۲ میلیارد و ۷۹ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش بیش از ۱۵هزار و ۳۳ میلیارد تومان در ۳۱۳هزار و ۳۱۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس ایران به ۲۳هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۳۶ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فارس، فولاد، فملی، وامید، تاپیکو، شپنا و پارس بود. نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز به ترتیب برکت، اپال، ثبهساز، غزر، خودرو، خساپا و شپنا بودند.

کد خبر 41628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =