سکه امامی  ۴۳۰ تومان ارزان شد

در معاملات بازار امروز(شنبه)، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امامی ۴۳۰ تومان ارزان شد و ارزش آن به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اگزیم نیوز، در معاملات روز جاری سبزه میدان تهران ارزش هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد که نسبت به ۳ روز گذشته، کاهش ۴.۰۲ درصدی داشته است.

هر قطعه نیم سکه نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت که نسبت به ۳ روز پیش کاهش ۳.۸۵ درصدی را تجربه کرد.

همچنین هر قطعه ربع سکه با کاهش ۲.۳۸ درصدی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

هر قطعه سکه گرمی نیز امروز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۳ روز گذشته با ۳۵ هزار تومان کاهش ۴ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان نرخ گذاری شد.

در معاملات امروز نیز ارزش طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش کاهش ۰.۷۲ درصدی داشته است.

یادآور می شود که نایب رییس اتحادیه طلاو جواهر با توجه به اخبار منتشر شده درخصوص توافق ایران و امریکا به منظور احیای برجام و آثار آن بر بازار طلا، گفت: بازار تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر، شاهد افت یک هزار تومانی دلار بود به طوری که به دلیل افت نرخ ارز، ارزش سکه نیز حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

محمد کشتی‌آرای از کاهش تقاضای نوروزی خرید سکه و طلا خبر داد و افزود: پایان سال ۹۹ تقاضای خرید طلا و سکه به مناسبت ایام نوروز به شدت کاهش پیدا کرد که این میزان، نسبت به سال‌های گذشته روند بسیار کاهشی به شمار می رود.

وی ادامه داد: از آنجا که نرخ سکه تقریبا به ۲ برابر سال گذشته در همین ایام رسیده، توان خرید طلا و سکه  توسط مردم بسیار کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 41857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =