۴۲ نماد مثبت، ۴۴۶ نماد منفی

با شروع معاملات امروز( یکشنبه) بازار سهام، شاخص کل به دلیل عرضه زیاد در نمادهای بنیادی حدود ۴ هزار واحد افت کرد و به یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد رسید.

به گزارش اگزیم نیوز، بازار بورس امروز یکشنبه ۱۵ فروردین، شروعی منفی داشت به طوری که تا ساعت ۱۰ نمادهای #رانفور، #سدشت و #فباهنر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای #شستا، #فملی و #تاپیکو بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

همچنین بیشترین عرضه در صفوف فروش #وآیند، #شپنا و #خساپا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۳۳۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

امروز و در ساعات اولیه معاملات بورس، بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #غگیلا ، #سیتا و #قیستو در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۵میلیارد تومان (۸۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۹۵میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود.

همچنین حجم صف‌های خرید در ۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (#غگیلا) به ۱۴.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۵۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودروو ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۱۵میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

این جدول حدود ۱۹درصد از پنج هزار و ۲۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد.

در مجموع ۵۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۹۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۸۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

کد خبر 41875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =