برخورد با عرضه‌کنندگان مرغ قطعه بندی شده

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد عرضه هرگونه مرغ قطعه‌بندی شده، ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش اگزیم‌نیوز از وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس مصوبات قرارگاه ساماندهی بازار مرغ، هرگونه عرضه مرغ قطعه بندی شده و یا طعم دار کردن قطعات مرغ ممنوع خواهد بود و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

براساس این اطلاعیه، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت استان‌ها، به منظور کنترل فروش مرغ به قیمت مصوب موضوع را در سراسر کشور به طور مستمر و پیوسته پایش و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی، به این پرونده‌ها در اولویت رسیدگی و با متخلفان برخورد و صدور رأی خواهد شد.

لازم به ذکر است براساس مصوبات قرارگاه ساماندهی مرغ، حداکثر قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

سازمان حمایت می‌گوید: این اطلاعیه به منزله ابلاغیه رسمی تلقی شده و اجرای آن برای تمام واحدهای مربوطه الزامی است.

بنابر اعلام سازمان حمایت، با توجه به افزایش تولید و تمهیدات صورت گرفته به منظور افزایش عرضه مرغ در بازار، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را جهت رسیدگی سریع، از طریق مراجعه حضوری و یا انعکاس به شماره تلفن ۱۲۴ در سراسر کشور اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 41933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =