امحای ۹۳ تن کالای قاچاق و متروکه در خوزستان و بندرعباس

حدود ۵۰ تن کالاهای قاچاق و متروکه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال توسط اموال تملیکی استان خوزستان و نیز ۴۳ تن تخم مرغ در بندرعباس منهدم و امحا شد.

به گزارش اگزیم نیوز از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در راستای اجرای ماموریت‌ها، وظایف قانونی و سازمانی، حدود ٥٠ تن از کالاهای سنواتی، غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته از محل پرونده های قاچاق و متروکه قطعیت یافته به ارزش ١٣ میلیارد ریال در روزهای اخیر با حضور و دستور علی محمدی معاون دادستان مرکز استان خوزستان و همچنین حضور نمایندگان سایر دستگاه های ذیربط استانی، در مدیریت اموال تملیکی این استان امحا شد.

برپایه این گزارش، کالاهای یادشده عموماً شامل نوشیدنی، موادغذایی، خشکبار و لوازم آرایشی فاسد غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته بود که سلامت جامعه را تهدید می کرد و براساس نظریه اخذ شده از مراجع ذیصلاح این کالاها غیرقابل مصرف انسانی و مصرف ثانویه بودند.

همچنین مهدی فتحی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از انهدام ۴۳ تن تخم مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشت در بندرعباس خبر داد.

فتحی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر دو کانتینر تخم مرغ قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال که مصرف آن توسط مراجع ذی صلاح تایید نشد، با حضور نمایندگان مراجع قضایی و انتظامی در محل بازیافت شهرداری بندرعباس منهدم شد.

کد خبر 42069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =