۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کاهش ۹۷۰۰ واحدی شاخص کل بورس

امروز(یکشنبه) نیز در ادامه روند منفی روزهای گذشته، شاخص کل بورس تهران ۹ هزار و ۷۷۵ واحد دیگر کاهش یافت و به یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، امروز(یکشنبه ۲۱ فروردین ماه)باز هم تمام شاخص های بورس تهران سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل ۹هزار و ۷۷۵ واحد (معادل ۰.۷۹ درصد) دیگر کاهش داشت و یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحد شد.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۲هزار و ۵۴۴ واحد افت کرد و به ۳۲۰ هزار و ۳۵۶ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۸۳۳ واحد کاهش ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ واحد شد.

شاخص قیمت هم وزن هم ۵۴۲ واحد افت را به ثبت رساند و به ۲۸۳ هزار و ۵۵۷ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۱۰ هزار و ۶۱۶ واحد افت، شاخص بازار اول با ۸ هزار و ۲۳۸ واحد کاهش و شاخص بازار دوم هم با ۱۶ هزار و ۱۹ واحد افت به ترتیب یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۱۵ واحد، ۹۰۰هزار و ۵۲۹ واحد و ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۲۰۹ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس هم با ۷۹ واحد کاهش، ۱۷ هزار و ۷۷۲ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان در بیش از ۲۲۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. در بازار فرابورس ایران نیز بیش از ۵۴۳ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از یک هزار و ۶۸ میلیارد تومان در ۶۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۹هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص کل بورس تهران مربوط به نمادهای فولاد، فملی، فارس، کچاد، شستا، شپنا و تاپیکو بود. نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم اپال، شستا، فولاد، وبملت، خزامیا، بوعلی و غپاک بودند.

کد خبر 42079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =