خرید دلار توصیه نمی شود

"دلار نخرید". این جمله‌ای است که در روزهای اخیر از سوی برخی از تحلیلگران فنی بازار ارز شنیده می‌شود. تحلیلگران فنی انتظار دارند، قیمت دلار طی روزهای آتی افت بیشتری را تجربه کند و به همین دلیل، متقاضیان را به احتیاط و صبر دعوت می‌کنند.

به گزارش اگزیم نیوز، در شرایطی که این دسته از تحلیلگران توصیه به عدم خرید دلار دارند، دیروز اسکناس آمریکایی نیز توان زیادی برای رشد قیمت نداشت و به افزایش جزئی ۱۰ تومانی اکتفا کرد. ساعت ۳ بعدازظهر دیروز، اسکناس آمریکایی با قیمت ۲۴ هزار و ۸۱۰ تومان معامله می‌شد.

در بازار سکه نیز مانند بازار ارز، خریداران حضور فعالی نداشتند به طوری که در  این بازار، ارزش فلز گران بهای داخلی به سمت قیمت‌های پایین‌تر حرکت کرد و با ۳۰ هزار تومان افت به نرخ  ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.

یادآور می شود؛ ارزش طلا در روز شنبه افت بیشتر۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده بود و با از دست دادن کانال ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی زمینه‌ساز افزایش انتظارات کاهشی در میان معامله‌گران شده بود.

قابل ذکر است؛ برای تحلیلگران فنی بازار سکه مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی اهمیت زیادی دارد و بازارها عنوان کرده بودند؛ شکست این محدوده می‌تواند سرعت نزول را در بازار سکه تندتر کند.

کد خبر 42153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =