عرضه گوشت تنظیم بازاری ماه مبارک رمضان

یک مقام مسئول گفت: توزیع گوشت قرمز به قیمت تمام شده و به منظور تنظیم بازار با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشوربه مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام، «سجاد امیر زادگان» افزود: در ماه مبارک رمضان امسال شبکه هوشمند «هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه استان ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی عرضه می کند.  

مدیر شبکه توزیع «شبکه هوشمند هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهارداشت: اکنون عرضه این محصولات در  استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می شود.

وی تصریح کرد: این محصولات شامل گوشت  گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هرکیلوگرم ۱۰۵ هزار تومان  همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت ۲۴.۵ هزار تومان عرضه می شود.

این مقام مسئول گفت: این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام(ره)با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود و مردم برای تهیه آن می توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود، آن را از فروشگاه های معرفی شده در سامانه دریافت کنند.

امیر زادگان افزود: براین اساس برای هر نفر امکان خریداری ۳۰ کیلوگرم برنج و سه کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت های یاد شده فراهم شده است.

وی یادآور شد: این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.

طبق آمار وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۹ بیش از ۸۸۰ هزارتن گوشت قرمز به طور عمده گوسفندی و  گوساله در کشور تولید شده است.

کد خبر 42195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =