توقف معاملات خودرو در فضای مجازی

نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو از توقف معاملات خودرو در فضای مجازی خبر داد و گفت: معامله خرید و فروش خودرو در فضای مجازی نیز متوقف بوده زیرا مراکز شماره‌گذاری خودرو فعلا تعطیل هستند.

به اگزیم نیوز، هرچند به دلیل اعمال محدودیت‌ها اکثر واحدهای صنفی تعطیل هستند اما عده‌ای در فضای مجازی همچنان خودرو خرید و فروش می‌کنند؛ به طوری که نعمت الله کاشانی نسب از توقف خرید و فروش خودرو در فضای مجازی خبر داد و افزود: در حال حاضر هیچ معامله خودرویی انجام نمی‌شود و در هفته پایانی فروردین بازار خودرو همانند قبل از نوروز است؛ بنابراین قیمت خودرو تغییر خاصی ندارد.

به گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، برخی در فضای مجازی قیمت‌های سلیقه ای ارائه می‌دهند که این قیمت ها قیمت واقعی خودرو نیست.

کاشانی نسب همچنین گفت: برای تحلیل آینده بازار خودرو باید منتظر تمام شدن محدودیت کرونایی و باز شدن بازارها بود و البته مذاکرت سیاسی هم در بازار خودرو بی‌تاثیر نیست و چنانچه مذاکرات مثبت پیش برود، خودرو ارزان خواهد شد.

یادآور می شود؛ هرچند که هفته گذشته اسد کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: بازار خودرو به سخنان رئیس شورای رقابت واکنش نشان داده و تقاضا برای خرید خودروهای کارکرده زیاد شده است و برخی خودروهای ایرانی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان گران شده است.

کد خبر 42235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =