بازدهی منفی تمامی بازارها در روز ۲۹ فروردین‌ماه

بازدهی تمام بازارها به جز قیمت ربع سکه بهار آزادی که ثابت بود، نسبت به روز قبل از آن منفی بوده است.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به بازدهی بازارهای مختلف در روز ۲۹ فروردین‌ماه پرداخته و نوشته است: در این روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران یک میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۷۸ واحد شد که نسبت به روز ۲۸ فروردین‌ماه ۰.۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

شاخص کل هم وزن بازار سرمایه هم ۰.۲ درصد افت داشت و از ۴۳۳ هزار و ۳۶۰ واحد در روز ۲۸ فروردین‌ماه به ۴۳۲هزار و ۴۵۸ واحد در روز گذشته رسید.

شاخص  قیمت سهام ۳۰ شرکت بزرگ هم در این روز ۶۱هزار و ۶۳۳ واحد بود که نسبت به روز قبل از آن ۱.۱ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.

بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی هم از ۱۰ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان در روز ۲۸ فروردین‌ماه به ۱۰ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید که ۱.۹ درصد افت را نشان می‌دهد.

بهای نیم سکه بهار آزادی هم ۰.۳ درصد در روز ۲۹ فروردین‌ماه کاهش داشته و از ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در روز ۲۸ فروردین‌ماه به ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

با این حال بهای ربع سکه تنها بازاری بود که در روز گذشته بازدهی آن ثابت بود و کاهشی نداشت. در روز ۲۹ فروردین‌ماه ۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل از آن تغییری نداشت و ثابت بود.

بهای سکه گرمی اما ۱.۳ درصد کاهش داشت و از ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

هر دلار آمریکا در سامانه سنا ۲۳هزار و ۸۶۱ تومان فروخته می‌شد که نسبت به قیمت ۲۳ هزار و ۹۶۰ تومانی روز قبل از آن ۰.۴ درصد افت داشت.

در روز ۲۹ فروردین‌ماه، نرخ خرید حواله هر دلار آمریکا هم ۲۳ هزار و ۱۶۶ تومان بود که ۰.۶ درصد نسبت به قیمت ۲۳هزار و ۳۰۴ تومانی روز ۲۸ فروردین‌ماه کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 42297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =