رمزارزها در مسیر اصلاح قیمت

تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال گفت: افت ارزش برخی رمزارزها در روزهای اخیر، دلیل بنیادین نداشته بلکه این ارزها در کانال اصلاح قیمت قرار گرفته اند.

امیرحسین نام آور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اگزیم نیوز، با اشاره به سقوط قیمت برخی از رمزارزها در روزهای اخیر، اظهار داشت: بازار ارزهای دیجیتال تا مدتی برای صعود توان کافی ندارد بلکه باید از طریق ریزش نرخ، اصلاح قیمت کند.

وی ادامه داد: هرچند اغلب اوقات، بیشترین کاهش قیمت ها در روزهای تعطیل به ویژه شنبه و یکشنبه رخ می دهد اما کاهش اخیر بهای برخی ارزهای دیجیتال، به حرکت تکنیکال، برای تعیین مسیر بازار در ماه های آینده مربوط می شود.

این کارشناس بازارهای مالی، صعود قیمت ارزهای دیجیتال دربازه زمانی میان مدت را آهسته دانست و افزود: افزایش بهای رمزارزها طی روزهای آتی، در محدوده قبلی باقی خواهد ماند و روند پرشتابی برای نرخ شکنی نخواهند داشت.

نام آور با اشاره به روند حرکتی بهای بیت کوین، گفت: این رمزارز، هم اکنون در کانال اصلاح قیمت قرار دارد، اگرچه برای صعود آن به مدت زمان کوتاهی نیاز است؛ به طوری که در چند هفته آتی با افزایش نرخ بیت کوین روبرو خواهیم شد.

 وی رمزارزها را یک بازار ثانویه تازه و متغیر دانست که برای ورود به آن باید پذیرای ریسک بود به طوری که اخذ نگاه کارشناسانه و رصد بازار برای هر خرید و فروش بسیار مهم و از نکات اولیه هر معامله به شمار می رود.

یادآور می شود؛ طی ۲ روز گذشته بیشتر ارزهای دیجیتالی با روندی کاهشی مواجه شدند به طوری که بیت کوین به کانال ۵۵ هزار دلاری سقوط کرد.

قابل ذکر است؛ مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۰۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۹.۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۵ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

کد خبر 42318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =