۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
رشد ۲۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران امروز (سه شنبه)و بعد از چندین روز سرخپوشی، ۲ هزار و ۸۲۵ واحد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۹ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز و برخلاف چندین روز گذشته، به جز شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم، تمام شاخص‌های بورس تهران سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۲هزار و ۸۲۵ واحد رشد (معادل ۰.۲۳ درصد) به یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۹ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۷۳۵ واحد افزایش یافت و ۳۱۷ هزار و ۳۳۵ واحد شد.

شاخص کل هم وزن اما ۹۹ واحد کاهش داشت و به ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با ۶۴ واحد افت، ۲۱۸ هزار و ۱۰ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۴هزار و ۴۷ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۳هزار و ۴۲ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲هزار و ۳۴۱ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۴۷۰ واحد، ۸۸۸ هزار و ۷۷۹ واحد و ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۷۴۹ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم رشد اندک ۴ واحدی را به ثبت رساند و ۱۷ هزار و ۷۸۴ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۶۱۴ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۴ هزار و ۵۰۴ میلیارد تومان در بیش از ۴۲۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس نیز بیش از ۷۹۵ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در ۸۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر در رشد ۲۸۰۰ واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای شستا، وبملت، فملی، شپدیس، وتجارت و وپارس و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نماد فارس بود. نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم برکت، خودرو، شستا، وتجارت، خساپا، شپنا و وبملت بودند.

کد خبر 42336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =