تجاری سازی پیش نیاز دریافت تسهیلات شرکت های دانش بنیان از بانک توسعه صادرات

رئیس اداره کل صادرات کالا و سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات ایران، تجاری سازی و ارائه صورت های مالی حسابرسی شده از سوی شرکت های دانش بنیان را از پیش نیازهای مهم برای ارائه تسهیلات و خدمات به این شرکت ها عنوان کرد.

سیدحسین حسینیان روز دوشنبه در گفت و گو با اگزیم نیوز، ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده از سوی شرکت ها را ضامن بهره گیری بیشتر از منابع مالی بانک توسعه صادرات ایران عنوان کرد و گفت: تسهیلات این بانک پس از معرفی شرکت های دانش بنیان از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بررسی پرونده متقاضیان در بخش اعتباری بانک، به آنها پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: همه شرکت های دانش بنیانی که به مرحله تجاری سازی رسیده اند نیز می توانند از تسهیلات و خدمات بانک توسعه صادرات ایران استفاده کنند.

به گفته حسینیان بیشتر تامین مالی شرکت های دانش بنیان مربوط به بخش های پزشکی، مخابرات، صنایع دارویی، صنعت برق، فناوری اطلاعات، بهینه سازی سوخت، خودرو و مواد پلیمری بوده است.

رئیس اداره کل صادرات کالا و سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات ایران در ادامه فرآیند اخذ تسهیلات و خدمات این بانک توسط شرکت های دانش بنیان را تشریح کرد و گفت: یکی از راه های اخذ تسهیلات از این بانک این است که شرکت های دانش بنیان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کرده و از این طریق به بانک معرفی شوند.

 وی در خصوص چگونگی روند دریافت این نوع تسهیلات افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک توسعه صادرات ایران و معرفی به معاونت علمی و در نتیجه تایید معاونت، نسبت به انجام اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کد خبر 43004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =