دولت سیزدهم باید برای رفع بیکاری و بهبود معیشتِ مردم تلاش کند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، چالش جدی کشور را در حال حاضر مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: این نارسایی ها اکنون تا حدی تشدید شده که دولت سیزدهم و مجلس باید با بهره گیری از یک مدل اثربخش نسبت به رفع هرچه زودتر این مشکلات اقدام کنند.

غلامرضا منتظری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار اگزیم‌نیوز با بیان آنکه اکنون رفع نارسایی های اقتصادی باید بعنوان مهمترین چالش دولت سیزدهم مدنظر قرار گیرند، افزود: تعطیلی کسب و کارها، همه گیری ویروس کرونا، بیکاری جوانان تحصیلکرده و پایین بودن درآمد خانواده ها تنها بخشی از مشکلات آنهاست به طوری که این نارسایی ها رفتار اجتماعی اعضای خانواده ها را نیز تحت تاثیر قرار داده لذا دولت جدید باید سریعا برای رفع این معضلات اقدامات اساسی انجام دهد.

وی ادامه داد: بیکاری یکی از عوامل عدم تمایل جوانان به ازدواج است و حل مشکلات معیشتی و بیکاری دو مورد از مسائل اساسی است که دولت آینده باید راهکارهای اثربخشی را برای حل آنها در نظر گیرد.

منتظری تصریح کرد: به دلیل عملکرد ضعیف دولت تدبیر و امید، انتظاراتی که از دولت آینده وجود دارد بسیار زیاد است، این دولت نتوانست انتظارات مردم را نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی برآورده کند و همه این انتظارات تجمیع شده و مردم با امیدواری پای صندوق‌های رأی آمدند و امیدوارند در کوتاه مدت دولت آینده بتواند حداقل بخشی از مشکلات آنها را حل و فصل کند.

وی تأکید کرد: ملت ما باید بدانند که در کوتاه مدت امکان حل همه این مسائل وجود ندارد. هم دولت سیزدهم و هم مجلس باید به یک مدل اثربخش برای رفع مشکلات دست یابند چرا که انتظار عمومی مردم این است که مشکلات اقتصادی آنان حل شود و دامنه انتظارات آنان در این زمینه بالا است.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: باید با یک مدیریت جهادی و روحیه انقلابی مجلس و دولت بتوانند با همکاری یکدیگر شرایطی را ایجاد کنند تا فشارها از روی دوش مردم برداشته شود و مردم رفع مشکلات را به صورت واقعی در زندگی خود ببینند و لمس کنند.

منتظری تصریح کرد: هم مجلس و هم دولت باید تدابیر لازم را برای افزایش ضریب رضایت مردم و افزایش اعتماد مردم به مسئولان و حل مشکلات اقتصادی آنان انجام دهند.

کد خبر 44211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =