۳۱ تیر؛ آخرین مهلت ارسال مدارک احراز ارز صادرکنندگان سال ۹۷

دبیر کمیته اقدام ارزی گفت: پایان تیرماه ۱۴۰۰ آخرین فرصت تکمیل مدارک مربوط به احراز ارز حاصل از صادرات سال ۹۷ بوده و پس از سپری شدن این تاریخ، امکان دریافت مدارک و مستندات وجود نخواهد داشت.

به گزارش اگزیم‌نیوز از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری از پیگیری تشکیل کمیته ماده ۲ مصوبات شورایعالی هماهنگی اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برخی از مصوبات کمیته اقدام ارزی لازم است جهت تصویب شدن در کمیته ماده ۲مطرح شده و در آن مرجع مورد تأیید قرار گیرد.

وی افزود: براساس مصوبه کمیته اقدام ارزی صادرکنندگان سال ۹۷ که در مهلت زمانی اول بهمن ۱۳۹۸ لغایت سی‌ام آبان‌ماه ۱۳۹۹ نسبت به ایفای تعهدات ارزی صادرات خود اقدام کرده اند از معافیت مالیاتی و استرداد مالیات بر ارزش افزوده برخوردار خواهند شد که در صورت تأیید نهایی کمیته ماده ۲ این مصوبه اجرایی خواهد شد.

دبیر کمیته اقدام ارزی در ادامه در مورد بررسی احراز ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان سال ۹۷ که تاکنون تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده‌اند اظهار داشت: این دسته از صادرکنندگان تا پایان تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به وبسایت سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir مدارک خود را تکمیل و به دبیرخانه کمیته اقدام ارزی ارسال کنند تا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

قمری تاکید کرد: پایان تیرماه سال جاری آخرین فرصت تکمیل مدارک مربوط به احراز ارز حاصل از صادرات سال ۹۷ بوده و پس از سپری شدن این تاریخ، امکان دریافت مدارک و مستندات وجود نخواهد داشت.

کد خبر 44830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =