تکمیل ۴۲ هزار واحد باقیمانده مسکن محرومان تا پایان سال

مدیرکل بنیاد مسکن از تکمیل ۷۳ هزار واحد مسکن محرومان از مجموع ۱۱۵ هزار واحد تفاهم شده خبر داد و گفت: واحدهای باقیمانده تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش اگزیم‌نیوز از وزارت راه و شهرسازی، «حمیدرضا سهرابی» افزود: براساس برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن برای افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند اما آورده‌ای ندارند و امکان تکمیل واحدهای خود را نیز ندارند، بنیاد مسکن، در طیف‌های مختلف، برنامه‌های تشویقی، بلاعوض و قرض‌الحسنه درنظر گرفته است.

سهرابی با بیان اینکه با سیاست‌های تشویقی بنیاد مسکن، اقشار کم‌درآمدی، امکان بازسازی واحدهای خود را خواهند داشت، ‌افزود:‌ براساس برنامه‌ای که در دو سال گذشته در دولت سیاست‌گذاری شد، حدود ۱۱۵ هزار واحدمسکن محرومان تفاهم شد.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح مسکن اقشار کم‌درآمدی دولت مبالغی بلاعوض تخصیص داد که تاکنون حدود ۷۱ هزار واحد با بیش از ۳ هزار میلیاردتومان بلاعوض و ۵۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن تصریح کرد: واحدهای باقیمانده مسکن محرومان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد زیرا بخش قابل‌توجهی از تفاهم‌نامه‌ها پایان سال ۱۳۹۹ منعقد شد و از آنجا که مدت تفاهم‌نامه یکساله است، همه واحدهای باقیمانده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 46083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =