کاهش ۱۳۰ هزار تومانی قیمت سکه در آخرین روز هفته

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) در بازار تهران با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اگزیم نیوز، در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (۲۴ شهریورماه) به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان، ربع سکه سه‌ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۹۶۷ هزار تومان شد.

همچنین هر اُنس جهانی طلا نیز امروز یک هزار و ۷۸۴ دلار و ۹۳ سنت قیمت خورد که در مقایسه با روز گذشته ۱۴ دلار و هفت سنت کاهش داشت.  

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن دلار و انس جهانی است. براین اساس با وجود آنکه قیمت دلار طی چند هفته گذشته در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان داشته است و امروز قیمت آن نسبت به روز گذشته ثابت بود و می‌توان نتیجه گرفت که نرخ  انواع سکه و طلا به دلیل کاهش ۱۴ دلاری انس جهانی طلا و ثبات قیمت دلار تا لحظه ارسال خبر ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافته است. 

کد خبر 46267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =