درخواست خوانساری از وزیر کشاورزی برای تلاش در جهت حذف ارز ۴۲۰۰

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای بسیاری از محصولات کشاورزی از ناحیه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، گفت: انتظار فعالان اقتصادی آن است که وزارت جهادکشاورزی حذف این ارز را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، مسعود خوانساری صبح امروز(سه شنبه)و در صبحانه کاری سیدجواد ساداتی‌نژاد با اعضای اتاق بازرگانی تهران و فعالان بخش کشاورزی، اظهار داشت: وزیر جهادکشاورزی باید زمینه را برای حذف این ارز رانتی فراهم کند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه تشکل های قوی در حوزه کشاورزی در بخش خصوصی فعال هستند، افزود: ظرفیت اتاق تهران نیز ظرفیت بسیار خوبی است و از ۵۰ هزار عضو اتاق های بازرگانی ۲۵ هزار عضو آن کارت اتاق تهران را دارند و بخش های فراگیری را در برمی گیرند.

وی تصریح کرد: در هیات نمایندگان اتاق تهران نیز ۵ نفر از اعضای هیات نمایندگان از سوی وزارت جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند؛ پس برخورد فعال نمایندگان وزیر جهاد کشاورزی می تواند برای انتقال مشکلات به وزیر و حل آنها می تواند موثر باشد.

خوانساری گفت: اتاق تهران در خدمت وزارت جهادکشاورزی است و قول می دهد که سخنگوی خوبی از سوی بخش خصوصی برای وزارت جهادکشاورزی باشد تا مشکلات بخش کشاورزی کشور را حل کنیم.

کد خبر 46557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =