شعبه اصفهان پیشگام در خرید ارز از مشتریان

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ در بخش خرید ارز از مشتریان، با رشد ۵۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رتبه دوم را در میان شعب این بانک کسب کرده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حبیب احمدی در مراسم بازدید مجازی مدیرعامل و مدیران ارشد بانک توسعه صادرات از شعبه اصفهان، افزود: شعبه اصفهان از شعب فعال بانک توسعه صادرات بوده که توانسته مشتریان بزرگی از حوزه های مختلف، اعم از فولاد، پتروشیمی و ذوب آهن را جذب کند.

وی افزود: شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات ایران در بخش حواله های وارده و صادره عملکرد مطلوبی داشته و با صدور بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۴۸ دلار حواله، رشد ۳۴۴ درصدی را طی یکسال منتهی به مرداد جاری داشته باشد.

احمدی به توفیق شعبه اصفهان در ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۵ مشتری بانک توسعه صادرات ایران در استان اشاره کرد و گفت: این مشتریان از صادرکنندگان مهم حوزه صنعت این استان هستند؛ در این زمینه شعبه اصفهان رتبه دوم را در میان شعب بانک توسعه صادرات ایران دارد.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران خاطر نشان کرد: شعبه اصفهان در زمینه کاهش مصوبات ارجاعی به کمیته اعتبارات موفق عمل کرده است.

به گفته احمدی، امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، طی دو سال اخیر با شیوع ویروس کرونا، بالغ بر ۵ نشست و وبینار تخصصی در حوزه های بازاریابی، آموزش خدمات بانک، گزارش ادواری و دانش بنیان را با همکاری شعبه اصفهان برگزار کرده است.

کد خبر 46562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =