رشد ۱۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس تهران

بورس تهران امروز(دوشنبه) روزی پرنوسان رو پشت سر گذاشت به نحوی که شاخص کل در پایان معاملات با یک هزار و ۸۶۹ واحد رشد، در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۸۰ واحدی آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با یک هزار و ۸۶۹ واحد رشد (معادل ۰.۱۳ درصد) به یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۸۰ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۴۶۶ واحد افزایش داشت و ۳۶۳ هزار و ۸۳۱ واحد شد.

با این حال شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم وزن کاهشی بودند و به ترتیب با ۹۲۶ و ۵۸۴ واحد افت به ۴۱۳ هزار و ۷۶۰ واحد و ۲۱۶ هزار و ۲۸ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور با ۲هزار و ۵۳۲ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۳هزار و ۱۱ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با یک هزار و ۳۳۶ واحد افت به ترتیب یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۹۲۰ واحد، یک میلیون و ۸۵ هزار و ۵۴۸ واحد و ۲ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۹۴۹ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس اما ۵۱ واحد افزایش داشت و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۳۴ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۱۲۹ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۵ هزار و ۵۵ میلیارد تومان در ۵۵۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۲ میلیارد و ۷۴۹ میلیون برگه سهم و اوراق بهادر به ارزش ۲۸ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان در ۴۱۴ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۳۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد یک هزار و ۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای شپدیس، فملی، فخوز، نوری، وغدیر و پارسان و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نماد فارس بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم کیمیاتک، فسبزوار، برکت، شستا، شبندر، شپنا و کدما بودند.

کد خبر 46928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =