افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه)بازار سرمایه ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحد افت کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶هزار و ۳۷۱ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز برخلاف روز گذشته تمامی شاخص‌های بورس سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل با کاهش ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی (معادل ۰.۹۱ درصد) به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۱ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۳ هزار و ۲۵۵ واحد افت کرد و ۳۵۶ هزار و ۲۸۷ واحد شد.

شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم وزن نیز به ترتیب با یک هزار و ۸۲ و ۶۸۲ واحد افت، به ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد و ۲۵۰ هزار و ۴۶۵ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور با ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد ریزش، شاخص بازار اول با ۱۳ هزار و ۸۲۲ واحد اصلاح و شاخص بازار دوم با ۱۳ هزار و ۱۹۵ واحد افت به ترتیب یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۵۴ واحد، یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۵۳ واحد و ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۷۸۴ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس نیز افتی ۱۳۱ واحدی داشت و به ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.

امروز و در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۴۰۷ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۴هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان در ۴۶۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۲ میلیارد و ۹۲۱میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۴۵ هزار و ۶۹۲ میلیارد تومان در ۳۰۱ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای شتران، فولاد، فملی، شپدیس، شپنا، وغدیر و شیراز بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شپنا، شتران، فسبزوار، کیمیاتک، کالا، فملی و شبندر بودند.

کد خبر 47206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =