ماجرای پلمب شرکت بورس تهران چیست؟

سرپرست شرکت بورس تهران با تاکید بر اینکه معاملات بورس هیچ ارتباطی با پلمب در ورودی پارکینگ شرکت بورس ندارد، گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته بنر نصب شده و برچسب‌های پلمب روی در ورودی پارکینگ شرکت بورس تهران برداشته و این ساختمان فک پلمب شد.

به گزارش اگزیم نیوز، «محمود گودرزی» در گفت و گویی به ارائه توضیحاتی در رابطه با پلمب شرکت بورس تهران توسط شهرداری تهران پرداخت و افزود: اوایل دهه ۹۰، پروانه ساخت ساختمان شرکت بورس تهران در سعادت آباد صادر و در نهایت این ساختمان با اضافه بنا به میزان بیش از پنج هزار و ۲۰۰ متر ساخته شد.

وی اظهار داشت: شهرداری معتقد است که کاربری ساختمان شرکت بورس تهران تجاری است و نمی‌توان این ساختمان را اداری تلقی کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: اساسنامه فعالیت شرکت بورس تهران ناظر بر عملکرد کارگزاران، ناشرین و سرمایه گذاران است و شرکت بورس تهران هیچ فعالیتی در خرید و فروش سهام ندارد.

سرپرست شرکت بورس تهران تاکید کرد: زمانی که کاربری یک ساختمان تجاری شود، عملا تعداد پارکینگ هایی که باید برای آن ملک در نظر گرفته شود، افزایش پیدا می کند.

مذاکره با شهرداری منطقه ۲ تهران

وی ادامه داد: در کنار این موضوع، بحث اضافه بنا هم برای ساختمان شرکت بورس تهران مطرح است اما اکنون مذاکراتی را با شهرداری منطقه ۲ صورت گرفت و بنای ما برای همکاری با شهرداری براساس تعامل است.

گودرزی خاطرنشان کرد: با همکاری های صورت گرفته میان سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس تهران و نیز شهرداری تهران قرار بر فک پلمب ورودی پارکینگ شرکت بورس تهران است.

سرپرست شرکت بورس تهران افزود: براساس مذاکرات صورت گرفته اکنون بنر نصب شده و برچسب‌های پلمب روی در پارکینگ شرکت بورس تهران برداشته و این ساختمان فک پلمب شد.

وی گفت: موضوعی که فعالان بازار باید آن را مدنظر قرار دهند این است که معاملات بورس تهران هیچ ارتباطی به پلمب در پارکینگ شرکت بورس تهران ندارد و معاملات این بازار از روز شنبه طبق روال گذشته انجام خواهد شد.

ماجرای پلمب شرکت بورس تهران چیست؟

روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر پلمب شرکت بورس تهران واقع در «بلوار شهرداری سعادت آباد» توسط شهرداری تهران منتشر شد که حاشیه های بسیاری را از سوی فعالان حاضر در بازار با خود به همراه داشته و سهامداران را درخصوص آغاز معاملات روز شنبه این بازار نگران کرد.

ماجرای پلمب شرکت بورس تهران چیست؟

شهرداری درباره اموال بیت‌المال با کسی تعارف ندارد

«عبدالمطهر محمدخانی»، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران امروز (پنجشنبه) با انتشار مطلبی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: بورس تهران پلمپ نشده است بلکه «درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیاردی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمپ شده است.

وی افزود: درب ورودی تالار عمومی رو به مردم باز است، این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت‌المال با کسی تعارف ندارد.

ماجرای پلمب شرکت بورس تهران چیست؟

کد خبر 47241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =