خبرهای خوش وزیر از توفیق‌های بیشتر در صادرات نفت

وزیر نفت با بیان اینکه لحظه‌ای در تولید، تامین و امنیت انرژی کشور کوتاهی نمی‌کنیم، گفت: ماه‌های آینده در بخش صادرات نفت خام و میعانات گازی توفیق‌های بیشتری حاصل می‌شود.

به گزارش اگزیم‌نیوز، جواد اوجی در آیین صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت که در محوطه وزارت نفت برگزار شد، با ادای احترام به شهدای صنعت نفت و تکریم بسیج، اظهار داشت: در این چند سال اخیر هم دشمن برنامه‌ریزی کرد که با تحریم‌های فلج‌کننده که بیشتر صنعت نفت را هدف گرفته بود، این صنعت را با مشکل روبه‌رو کند که موفق نشد و روز به روز این صنعت شکوفاتر شده و توفیق‌های خوبی نیز در بحث صادرات نفت اتفاق افتاده است.

وی افزود: تولید، پالایش نفت و گاز و بهره‌برداری از میدان‌ها، امضای قراردادها و دور زدن تحریم‌ها، شناسایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای صادرات نفت و میعانات گازی و فرآورده‌ها به عهده ما کارکنان صنعت نفت است و امنیت دریا تا مقاصدی که ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم به عهده شما عزیزان نیروهای مسلح چه در ارتش و چه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌ویژه نیروهای دریایی است.

اوجی گفت: وقتی دشمن غاصب ناتوان، توان شما را در صادرات نفت و گاز دید، در تولید نفت و گاز و در فرآورده‌های نفتی و گازی، آن اقدام کودکانه در آب‌های دریای عمان را انجام داد، اما بچه‌های نیروهای دریایی سپاه پاسداران در این قضیه خوب درخشیدند، بنده دست این عزیزان را می‌بوسم.

وی ادامه داد: امروز این صنعت دست نیروهای بسیجی است، ما با این تفکر، لحظه‌ای در تولید، تامین و امنیت انرژی کشور کوتاهی نخواهیم کرد و با اراده و توانی که در نیروهای مسلح خود می‌بینیم در ماه‌های آینده در بخش صادرات نفت و میعانات نفتی و گازی توفیق‌های بیشتری نیز حاصل خواهد شد.

وزیر نفت بیان کرد: دشمن به هر طریقی درصدد است به این نظام مقدس صدمه وارد کند، از همه جا مهم‌تر صنعت نفت کشور است. در اوایل آبان‌ماه شاهد بودید که چه حرکت مذبوحانه‌ای با حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت انجام دادند، اما به فضل پروردگار و به همت کارکنان صنعت نفت مردم از این حرکت دشمن آسیبی ندیدند.

اوجی گفت: ما منتظر نتیجه مذاکرات، تصمیم‌ها و روابط دیپلماسی نیستیم، اما به همت کارکنان این صنعت، دشمن را در نیتی که برای آسیب رساندن به صنعت نفت دارد ناکام خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به موضوع تامین سوخت زمستانی، افزود: همه همکاران در این بخش پای کار آمده‌اند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود و روزهای درخشان‌تری را از این صنعت به نمایش خواهیم گذاشت.

وزیرنفت با بیان اینکه همه همکاران ما در صنعت نفت امروز تفکر بسیجی دارند، تصریح کرد: امروز همه در جوار شهدای گمنام و در برابر خدای متعال سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین قطره خون و همه توان برای نظام و مردم و اقتصاد و معیشت مردم کار کنیم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

کد خبر 48191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =