گام بزرگ دولت سیزدهم برای توسعه اقتصاد دیجیتال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توسعه اقتصاد دیجیتال و عملی‌شدن وعده ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه، گفت: در آستانه صدمین روز استقرار دولت، نام نخستین استارتاپ ایرانی بر تابلوی فرابورس نقش خواهد بست.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین گام موثر دولت برای شکوفایی اقتصاد دیجیتال، هموار کردن مسیر ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه است که امروز با آغاز مراحل ورود نخستین استارتاپ ایرانی به بورس به ثمر نشست.
براساس این گزارش با پیگیری‌های وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات واقتصاد و دارایی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رییس سازمان بورس، سرانجام استارتاپ تپسی مجوز ورود به بازار سرمایه را دریافت کرد.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: پس از سال‌ها، دولت سیزدهم به وعده ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه جامه عمل پوشاند و شرکت تپسی نخستین شرکتی خواهد بود که نام آن بر تابلوی فرابورس نقش خواهد بست.
در هفته‌های آتی با نقش بستن نام این شرکت در تابلوی فرابورس، عملاً سد ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه شکسته خواهد شد و انتظار می‌رود موج تازه‌ای از ورود شرکت‌های فناورپایه به این بازار برای تأمین مالی بیشتر و در نتیجه بزرگ‌تر شدن سایز بازارهای مرتبط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد دیجیتال به راه بیفتد.
اعلام این خبر در آستانه صدمین روز استقرار دولت سیزدهم، اراده و اهتمام جدی دولت بر توسعه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال را بیش‌ازپیش روشن می‌کند.

کد خبر 48234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =