کاهش نرخ دلار و یورو نسبت به روز گذشته

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت: میانگین موزون دلار در معاملات روز جاری(چهارشنبه)این بازار روزانه ۰.۵ درصد و معاملات یورو با ۱.۶۳ درصد نسبت به روز گذشته (سه شنبه) کاهش نشان می دهد.

«مهدی گوهر رستمی» در گفت و گو با خبرنگار اگزیم نیوز درباره معاملات ارزی روز جاری، افزود: نرخ دلار امروز نماد معاملاتی خود را با ۲۷ هزار و ۲۴۶ تومان شروع کرد و اکنون هر اسکناس توسط کارگزاران ۲۷ هزار و ۲۴۵ تومان مورد داد و ستد قرار می گیرد که براساس دستورالعمل حداکثر با یک درصد افزایش ۲۷ هزار و ۵۱۸ تومان در صرافی های عضو بازار به فروش می رسد.

وی اظهارداشت: امروز نماد معاملاتی یورو در کانال ۳۱ هزار و ۲۵ تومان شروع به کار کرد و اکنون هر اسکناس یورو در بین کارگزاران ۳۰ هزار و ۴۴۹ تومان معامله می شود و متقاضیان اسکناس یورو این ارز را از صرافی های عضو ۳۰ هزار و ۷۵۳ تومان خرید می کنند. 

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران درباره روز معاملاتی سه شنبه نیز گفت: دیروز نماد معاملاتی دلار کار خود را با ۲۷ هزار و ۳۰۸ تومان شروع کرد که در پایان روز به ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان رسید، میانگین موزون دلار معاملاتی در بازار متشکل ارز ایران ۲۷ هزار و ۲۴۹ تومان بود که میانگین نرخ آن روزانه ۰.۵ درصد کاهش را نسبت به روز گذشته (دوشنبه)نشان می دهد. 

وی افزود: نماد معاملاتی یورو هم که کار خود را روز گذشته با نرخ ۳۱ هزارو ۵۴ تومان شروع کرد و در انتهای معاملات به ۳۰ هزارو ۴۵۳ تومان رسید، بررسی معاملات یورو با میانگین موزون ۳۰ هزار و ۶۰۸ تومان، ۱.۶۳ درصد کاهش را نسبت به روز گذشته(دوشنبه) تجربه کرده است.

گوهر رستمی با بیان اینکه  دیروز هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو کاهشی بوده است، گفت: دیروز حجم معاملات دلار دربازار ۸ میلیون و ۳۱۴ هزارو ۷۰۰ دلار و حجم معاملات یورو ۵۲۳ هزارو ۶۰۰ یورو بوده است.

وی اضافه کرد: پایین ترین نرخ دلار معاملاتی دیروز ۲۷ هزار و ۱۰۹ تومان و بالاترین نرخ دلار ۲۷ هزار و ۳۱۹ تومان بود. همچنین در نماد معاملاتی یورو پایین ترین و بالاترین نرخ های کشف شده به ترتیب ۳۰ هزار و ۲۰۶ تومان و ۳۱ هزار و ۲۹۹ تومان بوده است.

کد خبر 48818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =