نمایندگان مجلس بودجه ۱۴۰۱ را بدون کسری تحویل دولت دهند

رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم غرس درخت در محوطه بانک مرکزی از نمایندگان مجلس خواست بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را بدون کسری تحویل دولت بدهند.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز از روابط عمومی بانک مرکزی، علی صالح آبادی در این مراسم تصریح کرد: در آستانه ورود به سال ۱۴۰۱ هستیم و بودجه کل کشور نیز در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و ان شاءالله نمایندگان تلاش کنند بودجه خوب و بدون کسری در سال جدید تحویل دولت بدهند تا براساس آن در سال آینده بر متغیرهای کلان پولی تسلط بیشتری داشته باشیم.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر پیش بینی وضعیت بهتر اقتصادی کشور در سال آینده گفت: کنترل پایه پولی، نقدینگی و تورم از محورهای اقتصادی سال آینده کشور است برهمین مبنا برنامه های مفصلی برای دستیابی به این اهداف تدارک دیده شده و امیدواریم سال آینده با تلاش مجدانه، به مرحله اجرا درآید.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در این مراسم که به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری برگزار شد، نهالی را در محوطه بانک مرکزی غرس کرد و با تبریک اعیاد شعبانیه به هموطنان و کارکنان نظام بانکی و اقتصادی، گفت: روز درختکاری نماد سرسبزی، طراوت، شادابی و زندگی است و امیدواریم در پرتو عنایات ائمه اطهار بتوانیم زندگی سعادتمندانه ای داشته باشیم.

صالح آبادی با ابراز خرسندی از سنت زیبای درختکاری و توفیق کاشت نهالی در محوطه بانک مرکزی گفت: خوشحال هستیم در بانک مرکزی که یکی از نهادهای مهم اقتصادی کشور است در جمع همکاران نهالی را غرس کردیم و امیدواریم که در آینده، در حوزه اقتصادی کشور قدم های مثبت و موثری را برداریم.

کد خبر 51109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =