آغاز اعطای تسهیلات ویژه خرید نهاده های دامی

وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد: تولیدکنندگان دام طیور می توانند برای تامین نهاده های خود به میزان ۵۰ درصد سرمایه در گردش، تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش  روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، جواد ساداتی نژاد در نشست هماهنگی بین مسئولان استانی و شعب منتخب بانک کشاورزی  با اشاره به  اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و واقعی شدن قیمت نهادها در بازار، گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت و بخشنامه بانک مرکزی متقاضیان می توانند با ارائه معرفی نامه به بانک کشاورزی از تسهیلات ویژه این بانک با کارمزد ۱۰درصد ، ۱۲ درصد و ۱۵ درصد استفاده کنند.

وی گفت: میزان اعتبار اجرای این طرح ۲۰ هزار میلیارد تومان است و مقرر شده این تسهیلات به صورت آسانتری با حذف محدودیت های قبلی اعم از داشتن چک برگشتی و ارائه ضمانت‌های سهل الوصول تری، در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.

وزیر جهادکشاورزی همچنین اطمینان داد نهاده به اندازه کافی در دسترس تولید کنندگان است و هیچ محدودیت زمانی در استفاده تولید کنندگان از تسهیلات ویژه خرید نهاده ها وجود ندارد.

گفتنی است، مدت بازپرداخت این تسهیلات ۹ ماه است و برای حسن اجرای این طرح معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهادکشاورزی در دفتر بانک کشاورزی مستقر شده است.

کد خبر 53094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =