مدیرکل گمرک خرمشهر: تخفیف سود بازرگانی افزایش یابد

مدیرکل گمرک خرمشهر گفت: افزایش تخفیف سود بازرگانی برای تجار و فعالان اقتصادی را در این بندر خواستاریم.

به گزارش اگزیم نیوز، غلامرضا نیک رفتار روز پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به خرمشهر و بازدید از این بندر، در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه گمرک خرمشهر در آخرین نقطه آبراه خلیج فارس قرار دارد نیاز است برخی تسهیلات برای واردات و صادرات کالا در این بندر انجام گیرد.
وی گفت: افزایش تخفیف سود بازرگانی از ۲۵ درصد به ۳۵ درصد را از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کردیم که وی قول پیگیری و طرح در هیات وزیران را داد.
وی با بیان اینکه تحقق این مهم باعث رونق بندر خرمشهر می‌شود، افزود: بهبود و توسعه زیرساخت‌ها در بندر خرمشهر به صورت شبانه روزی در دست انجام است که امید است باعث رونق بیشتر این بندر شود.
نیک رفتار ادامه داد: از دیگر مطالبات برای رونق بخشیدن به بندر خرمشهر موضوع سهم سازمان منطقه آزاد اروند است؛ با توجه به اختیاراتی که در سطح ملی وجود دارد درخواست کاهش این سهم را برای وارد کنندگان از وزیر داشتیم تا باعث تشویق وارد کنندگان و افزایش واردات از این بندر شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی روز پنجشنبه به منظور بررسی وضعیت اقتصادی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به خوزستان سفر کرده است.

کد خبر 54075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =